Autor |
Wiadomość |
Lumi |
Wysłany: Czw 17:49, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
Hmm, na dzień dzisiejszy to tak:
1. Marzyciel
2. Speak
3. Labirynt fauna
4. Pokuta
5. Edward Nożycoręki
6. The Runaways
7. Serpico
8. The Cake Eaters
9. Znachor
10. Zmierzch |
|
|
Inspiration |
Wysłany: Wto 20:13, 17 Mar 2009 Temat postu: |
|
Ogólnie dużo filmów lubię, moja TOP lista zmienia się co chwilę ale na dzień dzisiejszy przyjmijmy, że te są w 10:
1. Ukryte pragnienia
2. Pulp Fiction
3. Boski chillout
4. Sin City
5. Grindhouse
6. Rent
7. Supersamiec
8. Donnie Darko
9. Matrix 1
10. Duma i uprzedzenie |
|
|
Chelsea |
Wysłany: Pią 23:02, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
no wiem wiem ze 10 to mało ale mamy wybrac takie naj,naj lubiane |
|
|
Majeczka |
Wysłany: Pią 22:42, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
Requiem dla snu
Duma i Uprzedzenie
To właśnie miłość
Sok z żuka ( and I'm not joking! )
Titanic! (my heart will go on!)
Piraci: wszystkie części (hje hje!)
Blow
Benny i Joon
Wytańczyć marzenia
Dirty Dancing 2
Ej, nie można wybrać tylko 10 ! Zbyt dużo filmów się oglądnęło ! |
|
|
Dish |
Wysłany: Pon 16:04, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
Ja nie mogłabym ustalić 10 ulubionych, bo ja uwielbiam mnóstwo filmów. Dla mnie nie ma idealnych. Albo wszystkie są dla mnie idealne ;p. |
|
|
Clare |
Wysłany: Pon 16:03, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
1. Znikający punkt,
2. Śniadanie u Tiffnay'ego,
3. Psychoza,
4. W samo południe,
5. Duma i uprzedzenie,
6. Latający Cyrk Monty Pythona,
7. Sok z żuka,
8. Dwunastu gniewnych ludzi,
9. Cztery pokoje,
10. Najpierw strzelaj, potem zwiedzaj.
To chyba tak . |
|
|
Chelsea |
Wysłany: Nie 16:30, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
Kurde cięzko było xD szczególnie z filmami które mają kilka czesc ,bo wszystkie uwielbiam xDD
1.Elizabethtown
2.Władca Pierścieni: Powrót Króla
3.Duma i Uprzedzenie
4.Zmierzch
5.Piraci z Karaibów:Skrzynia Umarlaka
6.Pamiętanik
7.Jestem Legendą
8.Powrót do Przyszłosci 3
9.Tanczący z wilkami
10.Madagaskar 2 |
|
|
Sylwuska586 |
Wysłany: Pią 19:34, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
1. Ja w środku tańczę
2. Pulp Fiction
3. Django
4. Przekręt
5. Rent - Filmed On Broadway (W sumie jest to sztuka, ale za to warta uwagi )
6. Bękarty Wojny
7. Trop
8. Duma i uprzedzenie
9. Indiana Jones i Świątynia Zagłady
10. Sok z żuka
EDIT: Co jakiś czas będę zmieniała listę, ponieważ u mnie ciągle się ona zmienia |
|
|
kimi |
Wysłany: Pią 10:39, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
1. Duma i Uprzedzenie
2. Pamiętnik (kochammm!)
3. To właśnie miłość
4. Honey
5. Diabeł ubiera się u Prady
6. Pokuta
7. POTC: klątwa...
8. Śniadanie u Tiffany'ego
9. Czekolada
10. Zmierzch
EDIT: po wczorajszym wyjściu do kina wywalam PS I love you na rzecz Zmierzchu
ale moje filmy nie są ułożone od najlepszego do najmniej lubianego tylko kolejność losowa |
|
|
KeyDi |
Wysłany: Pią 8:07, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
1. 'Twilight'
2. 'PotC:CotBP'
3. 'Step Up!'
4. 'PotC:DMC'
5. 'PotC:AtWE'
6. 'Atonement'
7. 'Sweeny Tood'
8. 'Sekretne okno'
9. 'Piotruś Pan' <lol2>
10. 'Skarb Narodów'
Narazie xD |
|
|
' K a ś k a |
Wysłany: Pią 1:40, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
1 . " POTC - na Krańcu Świata " xD - sceny na plaży i ślubu W&E się nie da zapomnieć
2 . " Twilight "
3 . " Atonement "
4 . " The Duchess "
5 . " POTC - Skrzynia umarlaka "
6 . " POTC - Klątwa Czarnej Perły "
7 . " Sweeney Todd "
8 . " Finding Neverland "
9 . " Step Up 2 "
10 . " Titanic " - klasyka xDD |
|
|
Chelsea |
Wysłany: Pią 0:42, 06 Lut 2009 Temat postu: Wasze TOP 10 |
|
Napisze tutaj 10 waszych ulubionych,niezapomnianych filmów.
Postarajcie sie nie pisac kilku filmów do jednego nr czy cos w tym rodziaju xDD ma byc ich 10 xDDD |
|
|